Re: Spreken
Hoi Allemaal.
Nu ga ik weer even serieus doen
want ik heb op ze Hollands gezegd, een .... dag
Afien begon deze discussie over het praten. Het zal er natuurlijk wel mee te maken of je moe bent of niet, maar vandaag is het bij mij erg slecht vind ik.
Gisteravond was me broer er en kwam heel onverwacht me beste maat met zijn vrouw op visite dus was het even een drukte van jewelste. Veel praten over maar 1 ding, ALS.
Natuurlijk merk ik dat met het praten op een gegeven moment. me keel word stroef word terwijl ik toch drinken genoeg heb?
Maar vandaag is het gewoon nog minder vind ik. wij hebben allllllll jaren een Jack Russel. een lief hondje maar soms wil hij nog wel eens denken dat die een Pitbul is. Zo ook vandaag tegen het baasje.
Moet je uiteraard nu even niet doen
hij is echt lief hoor maar meneer heeft zo ze slechte buien.
en ja hoor de zoveelste keer in ze leven en als enigste hond die we ooit hadden greep die chagrijn naar me hand toen ik me op me rug wilde krabben terwijl hij achter me lag
Ik gaf hem daarop een uitbrander en stuurde hem naar ze plaats. Je snapt het al? die uitbrander sloeg nergens op! en hij lachte me vierkant uit
Als ik normaal praat is het nog wel te doen. maar zodra ik een beetje me stem verhef dan is het echt net of ik constant door me neus praat maar dan erger
Dit heeft vandaag echt een domper op me dag gelegd. Gelijk weer dat rotgevoel en denken van, Zou het zo snel gaan in een keer?
Hoe lang hebben jullie dat slechte praten nu al zo beetje?
Vandaag is de uitnodiging gekomen voor Utrecht. word een lange dag de 22ste zo te zien.
Groetjes, Peet.